<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8959362978360381788\x26blogName\x3dcahaya+hidupku\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://cahayahayati.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahayahayati.blogspot.com/\x26vt\x3d49932389091825703', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Thursday, March 24, 2011

♥ first of all

 assalamualaikum semua!!!!

ni first tym nak tuleh ni.. org len dah berpuloh puloh dah tuleh.. dah beratus perkataan.. bahkan dah beribu ribu huruf tercatat dalam d0rg punyer blog... aku punyer??? baru nak belaj0 cari idea.. haha.. tapi aku x kesah.. bak kate org kamp0ng aku la.. "better late than never".. =)  (ade kaitan ke?? wateva! =p)

s0, ape first t0pik nak cite?? hmmm... aku pikir nak cite sal diri sendirik... sape nak tau.. bace r.. kal0 xnak, ade aku kesah.. hahaha...gur02 je.. jgn terase, 0k???

emmm ape yg best sangat tym aku kelu0r dari per0t mak aku nie?? haaaa....ni yang nak k0ngsi ni.... mase tu ta0n 1990.. bulan bape? tarikh bile?? yg tu len kali aku gitau... ok! samb0ng cite balik... tym ni ta0n kelahiran aku la... mase tu pagi... lebih kurang k0l 10 k0t.. aku x sure r.. aku kan dalam per0t lagi.. ni agak2 jew.. hehe... mak ayah aku cemas sebab aku nak ku0r dah.. tym tu ayah takde kete lagi.. s0 kene pinjam r dari kawan sekamp0ng.. dari pak cik Majid.. ayh aku yang gitau... s0 dengan lajunya ayah memecut kete itu.. selain mak ayah aku, jiran aku yang aku panggil Mak Wan p0n ik0t sekali.. sebagai peneman mak kat tempat duduk belakang... maybe aku ni semangat sangat nak teng0k dunia yang penoh pancar0ba ni, s0 aku dengan selambenye ku0r je dari per0t mak aku tanpa sempat sampai kat spital... maknenye aku lahir dalam kete.. dah la kete 0rg len punye.. sesedap rase je kan.. hahaaha... tapi kesian kat mak ngan ayah aku.. sampai je spital, d0rg kene marah dengan d0c sebab late g spital... alaaa... bukan salah d0rg.. kal0 dah sampai mase, nak buat cam mane.. tapi tu p0n bukan salah aku jugak.. aku kan baby mase tu.. mane tau pape... =p
tapi bak kate Mak Wan, jiran aku yg same2 menyamb0t kelahiran aku tu, unt0ng jugak beranak dalam kete... sebabnye die kate aku blaj0 pandai... aku kutip semua A kat tepi jalan... s0 budak2 sk0lah aku yg len tak sempat nak sebat... hahahaha.. ade2 jew Mak Wan ni.... tym sk0lah rendah b0leh la... sekarang ni, emmmm aku tak sempat nak kutip r... 0rg len sambar dulu... hahaha.. 

pape p0n aku bangge lahir kat dalam kete sebab bukan semua 0rg dapat rase... hahahaha ^_^ 
bagi sesape yg rase xde istimewanye tym aku lahir tu, aku x kesah.. sebab ni cite aku.. hanye nak berk0ngsi... 

0k, next tym samb0ng cite lain pulak... adi0s.... 


  

I AM GRUMPY.
10:46 AM


♥ theGrumpyToast ;



      theGrumpyToast is very grumpy. Beware, this toast bites.

      INFO (:
      INFO (:
      INFO (:
      INFO (:
      INFO (:
      INFO (:
      INFO (:
      INFO (:

♥ TagBoard



    The toast said TAG. NOT spam.

♥ Thank you

♥ Past rawr-ing